dimecres, 10 de desembre del 2014

Juguesca 4: 6èB arriba als 10!

1. Quantes paraules creus que tenen la l·l en català?
2. Quina és la frase amb més paraules amb l·l que pots escriure?
La intel·ligent goril·la Priscil·la al·lucina descol·locada per l'al·lèrgia a la pol·lució.
Respostes a joan@dominiques.cat
1) La pel·lícula:"Constel·lació estel·lar"il·lusionada de col·laborar amb la penicil·lina col·lectant mol·luscs. (Isabel Jurado 6èB)
2) Vaig pintar un goril·la amb unes aquarel·les de col·lecció per entregar al col·legi, però l'il·lús del meu germà em va fer vacil·lar i no vaig poder acabar la il·lustració amb tranquil·litat. (Mei 6èB)
3) Van cancel·lar pel·lícules al·lucinants per fer pel·lícules repel·lents de goril·les il·lusos al·lèrgics al col·legi. (Daniela 6èB)
4) Il·lustrava una novel·la al·lucinant quan estava amb varicel·la a la meva parcel·la col·locant un satèl·lit (Yasmine 6èB)
5) El meu col·lega va col·locar la gran col·lecció mil·lenària d'aquarel·les al·lucinants amb dibuixos de libèl·lules i goril·les al col·legi. (Francesc Xavier 6èB)
6) La il·lusa goril·la al·lucinava per la pel·lícula dels mol·luscs estel·lars  amb varicel·la que vivien en aigua amb legionel·la tot pintant aquarel·les. (Elías Fernández 6èA)
7) M’agrada una novel·la on surt la Camil·la que té la varicel·la i es cura amb mortadel·la.(Laia García 6èA)
8) Em vaig quedar  gelat i al·lucinat  de veure la caravel·la de goril·la sota un arbre mil·lenari al·lucinant. (Pol Pérez 6èA)
9) La goril·la va veure una pel·lícula que era una novel·la i li va fer il·lusió, mentre pintava una aquarel·la amb la Camil·la, la qual tenia varicel·la. (Ainhoa Hernández 6èA)
10) La goril·la estava espantada en veure les aquarel·les més grans fetes servides per mol·luscs pintant coses estel·lars i mirant pel·lícules de goril·les cridant Al·leluia! (Pau Amigó 6èA)
11) Quan vaig muntar a aquella caravel·la, vaig haver de fer cal·ligrafia en la que sortia un goril·la pintat amb aquarel·les i a la meva germana li va donar al·lèrgia, ja que em vaig posar a al·lucinar i la meva mare es va menjar un tortel·lini ben estrany.(Laura Jarque 6èB)
12) Vaig veure una  pel·lícula d'un goril·la amb varicel·la que menjava mortadel·la mentre pintava una aquarel·la d'un arbre mil·lenari. (Clara Lorenzo 6èA)
13) Unes libèl·lules al·lèrgiques a l'aquarel·la estaven fent una pel·lícula amb aquarel·la on sortien uns goril·les al·lucinant per la col·lecció d'aquarel·les que tenien les libèl·lules que feien la pel·lícula. (Pablo Qiu 6èA)
14) No vaig veure una pel·lícula al col·legi, però vaig jugar a bàsquet amb els meus col·legues. (Hugo Cabrera 6èB)
15) Els meus goril·les van ser tan il·lusos que van al·lucinar per haver tingut una il·lusió.  (Aleix Jiménez 6èB)
16) L'altre dia m'estava menjant un tortel·lini en forma de goril·la que em vaig menjar al col·legi i Ònia va cridar Al·leluia!!! (Paula Samper 6èB)
17) La goril·la mil·lenària es posa repel·lent per libèl·lules a la pupil·la. (Elías Fernández 6èA) 
18) Aquelles aquarel·les mil·lenàries feia que els goril·les repel·lissin el seu menjar...  (Daniil Tikhomirov 6èB)
Podeu seguir participant fins al 31 de desembre de 2014
6èB   10 punts
6èA   8 punts

2 comentaris: