dimarts, 9 de desembre del 2014

Eliminatòria dels Contes Breus

Ja han participat: 9 persones
3 VOTS
* Mentre feia alpinisme per l’Himàlaia en ple hivern, vaig veure un home en banyador preguntant on era la platja.
2 VOTS
*Un dia un nen estava escoltant música quan de sobte els auriculars se'l van menjar.
*El senyor es va despertar i va començar la història.
*El meu destí no era anar per aquest camí, però era l'única opció que quedava.
*Hi havia una vegada un home que va beure tant que va rebentar.
*Vaig al gimnàs i em trobo al Suaseneger.
* Un senyor va al treball i quan torna veu que la seva casa havia desaparegut.
1 VOT
*Els pantalons que eren a l'armari no em feien cas. Se'm ficaven al cap quan jo volia que em tapessin les cames i altres coses.*Un home entrant en un cotxe i...no hi havia cotxe.*Estava mirant la tele i van posar una pel·lícula que parlava sobre mi.*Era vint-i-cinc de desembre però la gent disfressada encara trucava a la porta per demanar llaminadures.*Quan vaig despertar, aquells ulls no paraven de mirar-me.*Va anar a llençar el plàstic i en lloc de llençar el plàstic va llençar la llaminadura.* El noi es va despertar i va veure que estava rodejat pel seu enemic mortal.* Es va aixecar del llit i va anar al col·legi i quan es va adonar era dissabte.* Mai més m'arriscaria  a creuar aquell barri tan misteriós després del que em va passar.* Em vaig aixecar a la nit per beure aigua, però quan vaig despertar estava  a punt de caure per un precipici. *Un dia quan em vaig anar a comprar un gelat em vaig trobar  un amic anglès i em va dir: “Hello”. Jo li vaig dir:  “-Hello, què?”. I ell em va dir:  “Hello Kitty.... ”Sí, a mi també m’agrada!”- vaig contestar. * Una vegada van avançar tant les hores i els dies que Abraham Lincoln estava al segle vint-i-u.* Era un divendres per la tarda i tenia moltes ganes d’arribar a casa, estava molt cansat. Havia sigut una setmana de molts exàmens i molts deures, i quan per fi vaig arribar em vaig trobar les maletes preparades, QUINA  SORPRESA!!!!*Un senyor s'aixeca pel matí, exprimeix llimona i surt taronjada.*De vegades el cel està a només 70.000 quilòmetres de casa teva.*Vaig beure aigua i estava seca. *–“Messi, Messi em firmes això?”. –“Jo sóc l’increïble Xavi, no Messi nen! Voldria ser Messi, però no, haig de ser Xavi!”. *Dintre de molts anys els concursos de cuina seran de qui calenta millor el menjar congelat.*A l’estiu quan anava a la platja em vaig ficar a l’aigua, vaig bussejar una mica i quan vaig sortir de l’aigua no hi havia ningú, ni tan sols el xiringuito. *Un noi es va seure en un banc i quan es va aixecar va llegir:recent pintat (basat en fets reals) *Què has de fer per a conquerir una noia? – Ensenyar-li quatre bitllets de 500 euros.*Mentre planxava la roba vaig relliscar i la planxa em va caure al cap. *Hola: Joan és el conte breu.*Estava estudiant les "c i les q" i l'ordinador em va dir que trauria mala nota  a l'examen.*Un senyor  volia un coco i va pujar a una palmera. De sobte es va caure un coco, li va caure a la cara i es va caure de la palmera.*El gos del veí va anar a veure els seus cadells quan va veure que estaven flotant*. Un soldat va anar a la guerra i quan va arribar ja s'havia acabat.*Vaig entrar al mar i vaig veure que m'ofegava,quan vaig mirar cap a baix l'aigua no m'arribava ni als genolls.*Quan vaig despertar pel matí,el meu ocell no podia volar,però el meu gat volava perfectament pel menjador.*L'altre dia un nen va obrir la seva motxilla i va començar a treure mobles i es va preguntar,sóc la Mary Poppins?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada